пятница, 18 марта 2016 г.

   Свої пізнання діти проявили в розгадуванні кросворда "Україна - наша Батьківщина", а також    у грі "Мікрофон", де треба було закінчити пропоновані речення.



  В кінці заходу школярі "сплели" віночок з квітів для милої і рідної України. Діти  підходили , брали вирізані з кольорового паперу квіточки, називали слово, яке б характеризувало нашу Батьківщину і приклеювали її на символічну карту нашої держави.



Завершуючи захід, був прочитаний вірш М.Чумарної "Моя Україна", де учні разом промовляли слова "Моя Україна", що повторюються після кожного рядка.
    Сонце внебі і зоряна ніч  солов'їна - моя Україна.
    Мамина пісня і мамина тиха сльозина - моя Україна.
    Батькове слово і врода небесна калини - моя Україна.
    Слово молитви і лагідний усміх дитини - моя Україна.




Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.